Tuna Park


Det jag har varit arg över är.. Att jag måste börja jobba halva mina timmar ute på tuna parks köpcenter.. Jag vill verkligen inte det, men jag har inget val.. Jag ser inte framemot att behöva cykla dit och hem, att komma hem vid nio på kvällen till en tom lägenhet, börjar laga mat då(fan heller). Jag är en kvällsmänniska, jag älskar att sitta uppe på kvällarna, laga lite mat, njuta av en film och kanske en väns sällskap nån kväll.. Jag tror inte det är många av mina vänner som är sugna på att komma över vid nio och umgås och gå hem efter två timmar... Jag kommer börja sova till tolv, laga lunch sen måste jag åka till jobbet, sen komma hem, sen sova... Fan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0