Ja, jag vet


Jag är den slöaste  bloggaren nånsin! Ja, jag vet men jag är ju trött och har inte haft nåt att skriva om!

Men.. Hade min första dag på Tuna Park igår, det gick bra! men efter en frusen promenad kom jag hem 21.10 o jag var trött som fan... Jag har ju tänkt att jag ska promenera varje dag för att tajta till mig lite men va fan..... Har funderat på att köpa easytones, rumpreklamen som din kille blir helt tyst under, du vet nog vilken jag menar :).. Min rumpa kommer ju bli stenhård.. Eller nä, nog ganska  omöjligt...



Rumpan både män och kvinnor vill ha.. men på lite olika sätt;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Din rumpa är redan jättefin stumpan!

2010-09-28 @ 16:50:17
Postat av: zlatan

jag har inte sätt din rumpa än:-)!kom in så kollar vi på skorna!kram

2010-09-28 @ 20:46:35
Postat av: zlatan

jag har inte sätt din rumpa än:-)så kom in så kollar vi på skorna!kram

2010-09-28 @ 20:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0