En gåva från dig till mig:)

Har fått klagomål av mina vänner över att jag inte bloggar tillräckligt, så jag kör ett till direkt! :)

Jag fyllde 26 år i helgen, har hunnit fira både med vänner och familj.. Hade fest i lördags, men är ju så jäkla dålig på att knäppa kort så jag har tagit lite kort på mina presenter nu i efterhand:) Tack alla!



Jag och Alex är ju väldigt olika i våran kost.. Jag sitter tillomed i skrivande stund och käkar lakrits.. mums! Veronica gav oss dessa roliga väskor med dessa nyttiga/onyttiga sakerna.. Gissa vilken som är min;)



Fjäderörhänge som Tina har gjort åt mig:)



Martins present, lite kattprylar:) nån som vill va med o tvätta Nala nån dag? Måste ju vara en av de roligaste sakerna man kan se.. hehe.. hehe..



Mina systrars present.. Jag fick ett biljardspel av Karin i julklapp, så nu kan jag starta en ungdomsgård här hemma snart:)

Fick även lyxiga shampoon, ett dyr ansiktskrämkit, p-kort på indiska och Kicks och en massa fina blommor som tyvärr börjar bli lite ledsna nu:(

Mamma och Pappas present lägger jag upp om nån vecka;)


Kommentarer
Postat av: Tina

Kul att du gillar örhänget Stina=)

Du passar sååå bra i det=)



Ses på fredag vännen!! Massa kramar från mig till dig...

2010-09-21 @ 17:42:34
Postat av: Roxanne

Kattprylar är inte fy skam att få, det gillas :-)

Grattis i efterskott!



Och du, fan vad snyggt i peruken. Skall du inte klippa lugg och färga?? :-)

2010-09-21 @ 21:43:59
URL: http://kissamiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0