Sorg


Hemma nu efter en mycket lång dag, så nu väntar sängen på mig..
Har skrattat en hel del idag, men har känns så mycket sorg i hjärtat.. Världen har blivit en person minus och på en av de hemskaste sätten har vi förlorat henne.. Kände inte personen i fråga förutom på lekstunderna när vi var små.. Har sätt henne växa upp, men nu finns hon inte mer:(
Tycker vi alla ska otroligt glada över att vi är friska och mår bra, vi har faktiskt inte mycket att klaga över..

Jag utser morgondagen som årets mest kramigaste dag, så om du ser mig så är det bara att öppna famnen.. Vi behöver alla lite kärlek!


Många tankar till lilla Ärla..

God natt


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Det är alltid jobbigt att förlora någon även om man inte var så nära. Jag håller med dig. I morgon är en kramdag;)

2010-10-15 @ 19:40:40
URL: http://bisforbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0