Blommor och bin


Har varit lite frånvarande från min blogg, japp, jo jag vet... Men jag håller ju på och målar.. Har köpt en träsoffa, bord och stålar de senaste dagarna och nu är projektet igång, allt ska bli vitt! :)

Har varit igång hela dagen, jag och Ylva åkte och köpte uggs i morse, jag vet, nu blir du avundsjuk.. :) jobbat, bla bla bla...

Det var en speciell flicka som fick blombud till jobbet idag.. Ylva:) Och nej, det var inte jag som skickade.. Tänker inte skvallra om vem det var heller.. Jag sa ju självklart "Va gulligt!"  efter hon hade berättat.. och det andra "Har jag ju aldrig fått :(".. Lite bitter över det faktiskt.. Var ju inte direkt populär på högstadiet o gymnasiet, blev ju inte direkt nån blomma på alla hjärtans dag.. Nån gång innan jag dör så skulle det va jättekul att få ett blombud, att få höra nån säga "Stina, det är nån som har skickat blommor till DIG!!"


God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0