Puckon finns det!


AHHHH! Är så himla irriterad just nu... La upp min pälsjacka på tradera förra veckan och ikväll gick auktionen ut.. Jag blev ju ganska glad över att nån ens ville köpa min fluffis! Men.. Så ser jag mailet jag fått från köparen...

"Det är så att jag vann precis ett bud på en liknande grej & vill då inte köpa denna jackan längre så skulle vilja dra tillbaka budet. Läste på sidan att man skulle kontakta säljaren om det var så"

Om det finns en mer puckad människa där ute, säg då till mig, jag älskar att bli förvånad.


Ska ju inte gå o lägga mig arg så jag ska avsluta kvällen med att säga Grattis till min Pappa som fylllde år idag! :)
Natti natt!





Kommentarer
Postat av: Wiwi

Bud är väl bindande?!!? Den får ju stå sitt kast..!

2010-11-11 @ 23:36:12
URL: http://wiwis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0