Bästa "gråta en hink" låtarna




Ibland måste man ju bara tömma tårkanalerna från allt skräp som man har samla på sig


Jimmy eat world- Hear you me

Lifehouse-Broken

Counting Crows- Colorblind

Adele- Hometown glory

Coldplay- Lost?

Regina Spektor- Samson

Goo Goo Dolls- Iris


Att man ens kan glömma bort vissa band som man jämt lyssnade när man var yngre... Mina stora favoriter när jag var yngre var, självklart, Goo Goo Dolls(Vem har inte hört Iris?), Vertical horizon och Jimmy eat world.. Följde med min storasyster till Hultsfredsfestivalen när jag gick i 8:an, endast för att Goo Goo Dolls skulle spela på Pampasscenen.. Glömmer det aldrig! :) 14 år, dundermesen, vågade inte gå på Bajamajan(hade hört rykten om Bajsmannen) på ett helt dygn, och då var jag bara kissnödig... Men jag tror ju knappast du hade vågat åka, din fegis;)

XoXo Gossipjappjag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0