Robin Hood... den omoderna alltså

Ett av mina favoritprogram när jag var liten var en serie som inte många små barn kollade på.. Hela familjen köpte pizza varje lördag, öppnade en påse chips o bänkade oss framför tvn för att kolla på denna serie.. Robin of Sherwood.. Massa spänning, grovt våld, den bästa serien någonsin!! Tyckte jag då.. För ca ett år sedan köpte jag hela serien o kollade... Nu ser jag en massa burrigt hår, dålig bild o ganska töntiga fighter.. Men ändå, den serien kommer alltid va speciell för mig.. O det bästa är ju kärlekshistorien mellan Robin o Marion:)



Vilket fluff... hehe..


Kommentarer
Postat av: Jessica

Rooooobbbiiiiiinnnn iinnn the hoooooooood ;)

2010-06-23 @ 09:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0