Helkväll hos chefen!

Igår var jag o Ylva på loppisrunda, hittade lite smått o gott.. På kvällen for vi iväg till våran chef som bor i Torshälla.. Kvällen började med en ridlektion på ridskolan som låg i närheten. Vi fick göra i ordning hästarna själva, ryckta o sätta på sadeln o såna grejer.. Var riktigt kul! :) Jag har inte ridit på tio år, lite läskigt i början men när man väl kommer in i det så är det ju superkul! Har lite ont mellan skinkorna idag bara.. Otränad:) Sen blev det middag o en massa gott att dricka.. Toppenkväll! :) Ska lägga upp lite bilder sen, men jag det är nåt som inte riktigt funkar, o jag som inte är en riktigt datanisse, kan inte riktigt komma på felet.. fan! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0