Wild Child- Iggy Pop

Har haft en händelserik dag.. Började med att jag drömde den hemskaste drömmen någonsin.. Att en väldigt nära vän hade tagit självmord o jag låg på jobblagret o grät i fosterställning.. Vaknade upp i samma position och tårarna bara rann.. Usch! :(
Vid elva åkte vi ut till Lindas föräldrars lantställe o hade myslunch... Tokmysigt att umgås med nära vänner.. På kvällen blev det lite vin med Martin (mitt "inge alkohol denna sommar" har inte funkat så bra.. ),  sen kom även Lotta, Lovisa, Ylva, Zabina o Peter.. Känns bra att ha lite stöd när man ska göra nåt som skrämmer än, sjunga alltså.. Tack så mycket för att ni kom! :)
 Allt som hände mellan lunch o kväll kan vi radera.. Känns som att allt skit har kommit fram idag..  Fått veta saker som har sårat mig så otroligt..


God natt



Mitt Harry Potter ärr syns.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0