Vart tog den söta lilla flickan vägen?

Här är jag!
Ibland måste man bara säga till säg själv "Sluta va en sån j*vla bitterfi**a*! Jag har länge varit den tjejen som många säger att "Hon är ju så trevlig o är alltid så glad".. Vart har den söta lilla flickan varit? Men nu är hon tillbaka! :) Men det kanske är dags att göra nå drastiskt.. Klippa page? Köpa lägenhet? Börja spela gitarr kanske? Har ju planer på att bli en singer/songwriter.. Vore en bra början att köpa en gitarr då.. :)
Att ha drömmar är ju nåt som håller en vid liv.. Utan drömmar finns det ju ingen mening.. Kanske dags att förverkliga en?

Har köpt mig en trisslott.. Om jag vinner.. om alltså.. en stor summa alltså.. så bjuder jag alla mina vänner på en resa.. Jag lovar... ;) 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0