Ett löften från mig till dig

Vaknade upp.. Min värld snurrade.. Jag insåg att jag var.. BAKIS.. Jag som alltid vet när nog är nog, hade tappat ordet NOG igår... I förvirringen kom jag även på att många dumma o onödiga sms hade skickats ut till världen.. O jag var på ett litet "rensa mobilen" humör igår så jag har då tagit bort alla sms i mobilen.. Vad har jag skrivit? Ingen aning.. Till vem? Har mina aningar..

Nu avger jag detta löfte..
Ingen mer alkohol denna sommar.. Ångrar mycket igår som inte går att ta tillbaka..

Jag har även bestämt att jag måste ta mitt liv på lite större allvar nu.. Börja fukusera på mig, skaffa körkort, börja plugga upp några ämnen på komvux.. Ta reda på vad jag vill här i livet. Jag blir lätt distraherad o allt blir lätt fel..

Mitt andra löfte för dagen..
Slutdejtat.. Har aldrig funkar för mig, kommer aldrig att funka! Kärleken kommer när det kommer, inget man kan tvinga fram.. Passa på att njuta av livet, medans jag faktiskt lever det!



En mycket blöt Kentkonsert igår.. Men en riktigt bra sådan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0