Pussy

Detta inlägg ska handla om katter.. Lite mer om mina katter och väldigt lite om era...
 Dom kan va snälla, dom kan vara stygga.. Kan va jättemysigt när dom klättrar upp på ens mage på kvällarna, dom tittar en djupt i ögonen och spinner när dom får lite gos ... Ibland är det inte lika mysiga när man möts av en stark bajs lukt när man kommer innanför dörrem och inser att det ligger en liten avknippsad bajskorv på köksgolvet... Men man får ta det onda med det goda..

Vissa kattnamn kan också diskuteras.. Min katt Monica blev döpt efter "hitlåten" "Hej hej Monica".. Kanske inte så kattigt, men passar så bra..
Min vän Zabina fick döpa hennes katt när hon var liten... Till Pussy.. Jag skrattar varje gång jag pratar om det.. Jag skrattar till och med nu! Men det är ju min humor.. :)



Min goa katt Monica.. Stormysarn..




Fröken Nala, som leker påskhare ibland och lämnar presenter åt mig att hitta lite här och var..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0