När Harrys mötte Ylva


Jag trodde aldrig i mina dar att jag skulle få höra från Ylva "Vi går till Harrys!"... Men mer om det sen..
Kvällen började med kräftor/mat från Pizzahörnan.. Mitt inte så gott, deras rester var godare.. Massa tjejsnack! Kollade på youtube och Eminems och Rihannas musikvideo, hett så hett! Vi alla tycker från och med nu att Megan Fox är det snyggaste som finns.. Vidare mot dansgolvet i Malins vardagsrum, sen cyklade jag och Ylva ner mot staden ovetande över vad vi hade framför oss.. spännande eller hur?:)

Vi började med ett glas på Håpes, sen säger Ylva orden jag aldrig har hört från henne tidigare! "Harrys!" Vi går dit, in och vidare mot dansgolvet.. Det första vi möter är en grupp med islänningar, som har kommit till lilla Eskilstuna för att spela handboll.. Så jäkla roliga killar, sämre engelska är svår att hitta! Vi hade faktiskt kul på Harry, trodde vi aldrig att man kunde ha, men med ett par islänningar omkring oss så blev kvällen riktigt lyckad! :)




Om man lämnar kameran till Ylva får man räkna med att hon försöker va med på bilden.. Så typiskt Ylva;)






Alexandra och pekfinger

Zabina kom inte riktigt i fokus på nån av bilderna igår, men det är bara att bläddra bakåt i bloggen så hittar du henne.. Borde egentligen döpa om min blogg till "Zabina m.m"


Kommentarer
Postat av: Zabina

jaa...det tycker jag skulle sitta på sin plats=) hehe!

2010-08-23 @ 15:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0