Goo Goo Dolls


Ska erkänna att det band som är mest pinsamt att erkänna att jag har gillat är ju självklart.. Hanson.. Ca 12 år gammal, planscher över hela rummet, köpte varenda OKEJ tidning, ifall det kanske, "hoppas hoppas"  skulle va med en planch på dom med..

Nästa band var Goo Goo Dolls.. Jag hörde låten "Iris" på radion och jag var fast! Köpte första skivan 1998.. 1999 skulle dom komma till hultsfredsfestivalen så jag tjatade till mig så att jag fick följa med syrran dit, fick ju självklart inte åka själv vid snart fyllda 15 år.. Det var det bästa, lyckan av att se sitt favoritband var storslaget.. Sitter och lyssnar på dom nu, efter tolv år och jag tycker dom är lika bra fortfarande:) Kan väl säga att musiken är min hittills stora kärlek.. Inget kan få mig att må så jävla bra som en riktigt bra låt.. 

De bästa låtarna:

Iris(självklart)
Name
Long way down
Slide
Dizzy
Here is gone
Black Balloon
Acoustic #3
We are the normal

Ta en lyssning tycker jag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0