En dröm i en dröm..


Har varit en lugn helg.. En skön helg.. Lite Malmamarken igår och idag.. Köpte mig en vargring.. Ikväll gick jag och Martin och kollade på Inception, jag tyckte den var grym!! :) Och jag fattade visst.. :) Fick även se skissen som Martin har gjort på min blivande tatuering... Den mannen kan rita.. Jag blev sååå nöjd!:)
Som många har anat har jag inte varit på topp dom senaste veckorna.. Har varit mycket förvirring.. För mycket tankar i ett stressat huvud.. Blir lätt stressad av den här staden.. Är uppvuxen på landet, där man vaknade av fåglarna utanför fönstret varje morgon.. Inte som nu, där man vaknar upp av grannens motorcykel.. Men nu har jag fått en dos av lugnet, nu kan jag andas igen:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0